linnjarnerud

Alla inlägg den 22 november 2010

Av linn jarnerud - 22 november 2010 19:50

hej alla :) nu har hela måndagen gått shiiiiit vad fort det ha gått ! och nu kom jag precis hem ifrån coop har handlat med ellen och hennes mamma :) va kul som vanligt , asså jag fattar inte vi har jämt så jävla kul när vi handlar händer alltid något kul och pinsamt xdfast snart tror jag att jag drar hem till henne och såver där och driker lite te och myser :) det är kul för det är ellen som har lärt eller tvingat mig och tycka om te satt nu tycker jag att det e helt ok !:) taack ellen <3 , men i morron blire att åka till rockey " en häst jag rider och så " och borstar han och fixar i stallet ,för kan inte rida han har inte fått några broddar en , men hoppas julia fixar de ;:).. men nu måste jag dra och packa lite , jag måste säga till bea att hon ska lära mig och lägga ut bilder xd guud kan typ ingen ting men hahha xd


puss & kraam linn

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards