linnjarnerud

Direktlänk till inlägg 23 december 2010

omg !

Av linn jarnerud - 23 december 2010 18:19

asså shiiiit! jag har typ inte bloggat på 2/3 veckor ! men det har varit så mycke satt jag inte riktid haft tid , men nu ska börja 1!


ååååh i dag äre dagen innan jul afton gud va najs , längtar tills i morgon för då kanske jag får en resa utomlans , hoppas ! men man vet alldrig hahah , men nu ska jag gå och slå in julklappar , satt hinner inte skriva så mycket mer , men du et ni att jag lever iaf xd ,


när jag har tid någon dag måste jag berätta vad som har hänt gud pinsamt för domhahaha !!

men hare bra puss & kraam !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linn jarnerud - 23 november 2010 18:32

hej :)    nu sitter jag här i min varma och sköna one Piece och myser :) har haft en rolig skol dag med massa buus :) började med att man kom 15 för sent på no , men tur att marja älskar mig (Y) hahah ! satt hon skällde iaf inte ut mig;) sen i da...

Av linn jarnerud - 22 november 2010 19:50

hej alla :) nu har hela måndagen gått shiiiiit vad fort det ha gått ! och nu kom jag precis hem ifrån coop har handlat med ellen och hennes mamma :) va kul som vanligt , asså jag fattar inte vi har jämt så jävla kul när vi handlar händer alltid något...

Av linn jarnerud - 22 november 2010 14:40

Av linn jarnerud - 21 november 2010 20:41

nu sitter jag hemma och kollar ensam mamma söker, har iallafall haft en skit kul helg med bea och idag då med becci :) hatar att helgen går så fort !.. iallafall red bea otto i dag oxo gick jätte bra hon red barbacka oxo :) jag tror becci har lakt up...

Av linn jarnerud - 21 november 2010 13:59

nu sitter vi hos becci och äter pepparkakor :) sen blire att dra till stallet och bea ska rida otto :) åå han e så söt, asså jag kan fan inte fatta att han kan va så jävla elak mot vissa eller så äre för dom är elaka mot honom kanske, det kanske inte...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards