linnjarnerud

Alla inlägg den 21 november 2010

Av linn jarnerud - 21 november 2010 20:41

nu sitter jag hemma och kollar ensam mamma söker, har iallafall haft en skit kul helg med bea och idag då med becci :) hatar att helgen går så fort !.. iallafall red bea otto i dag oxo gick jätte bra hon red barbacka oxo :) jag tror becci har lakt upp en video på hennes blogg "snoddesass.bloggplatsen.se, tycker ni ska kolla och se  hur duktig han kan va :D. usch i morron äre måndag i gen asså veckorna går så fort! men nästa helg blire att jag och bea and becci ska kolla på biiioo i uppsala, det ska bli kul ! nu ska jag kolla någon film kanske och bara mysa !


kramar linn

Av linn jarnerud - 21 november 2010 13:59

nu sitter vi hos becci och äter pepparkakor :) sen blire att dra till stallet och bea ska rida otto :) åå han e så söt, asså jag kan fan inte fatta att han kan va så jävla elak mot vissa eller så äre för dom är elaka mot honom kanske, det kanske inte är så jävla smart och tro att hästen går frammåt och bli snäll om man slår honom, eller om man springer efter och slår honom med ett longerspö ! dom säger att dom försöker göra honom lung men jag tror fan inte att de blir bättre av att slå honom ,vi har iallafall det på film satt om ingen tror på oss så har vi bevis :)



kraaam linn

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards